نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3479
-
الف
+

اختصاصی: «مرتضی پاشایی» آوازخوان مورد علاقه فارس زبانان

«مرتضی پاشایی» آوازخوان ایرانی با 47 درصد رتبه اول نظرسنجی آی فیلم2 را به خود اختصاص داد.

مخاطبان کانال تلویزیونی آی فیلم 2، علاقه مند به نشر کلیپ های مرحوم «مرتضی پاشایی» آوازخوان ایرانی از این کانال تلویزیونی شدند و  پاشایی را از بین آواز خوانان پرآوازه ای چون «محمد اصفهانی»، «محسن چاوشی»، «احسان خواجه امیری»، «میثم ابراهیمی» و «علی لهراسبی» انتخاب کردند.

به گزارش آی فیلم 2 ، کانال تلویزیونی آی‌ فیلم 2 به شکل ماهانه سوالاتی را در بخش نظرسنجی وب سایت این کانال تلویزیونی طراحی می کنند تا از میزان رضایت و سلایق بیننده های شان مطلع شوند.

جدیدترین نظرسنجی وب سایت آی فیلم 2 از مخاطبانش این بود که شما بیننده گان آی فیلم2 علاقه مند به نشر کلیپ های کدام آوازخوان ایرانی از این کانال تلویزیونی هستید؟

با توجه به این نظرسنجی که مخاطبانی از کشورهای فارسی زبان از جمله افغانستان و ایران اشتراک کرده بودند ، انتخاب بینندگان آی‌فیلم 2 ، مرحوم «مرتضی پاشایی» بود که با نتیجه 47.2 درصد کل آرا را به خود اختصاص داد.

آواز خوان «محمد اصفهانی» با 22.3 درصد در رتبه دوم قرار گرفت. رتبه سوم این نظرسنجی نیز به «محسن چاوشی» با 11.2 درصد رسید، «احسان خواجه امیری» و «میثم ابراهیمی» به طور برابر با 7.4 درصد در جایگاه چهارم ایستادند و  فارس زبانان تنها 4.4 درصد به «علی لهراسبی» رای دادند.

شما مخاطبان عزیز می توانید در بخش «موسیقی» وب سایت آی فیلم2 دسترسی کامل به جدیدترین موسیقی های آوازخوان های ایرانی ، افغانستانی و تاجیکستانی داشته باشید.

ف ا / ب م

نظر شما
ارسال نظر